reklama

"Babka orieškárka"

Dnes ráno som u nás v meste narazil na "babku orieškárku" Túto staršiu dámu vídať, bez ohľadu na počasie, každý deň na námestí, kde predáva svoje oriešky. Dnes bolo u náš škaredé počasie, preto som ju zvlášť ľutoval. Pristavil som sa pri nej, aby som si od nej kúpil jeden báliček orieškov a opýtal sa jej zopár viet ako sa jej darí. Dozvedel som sa, že má cez 80 rokov, a manuálne pracuje od svojich 16... Chcela by si už vraj od všetkého oddýchnuť no vraj za tú almužnu, čo jej dáva štát, si sotva kúpi lieky, nie to ešte niečo pre svoje vnúčatá, ktoré by tak občas rada potešila nejakým darčekom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Čo k tomu dodať ?

Nie je to smutné, že každý rok dostáva človek, ktorý celý život pracoval a slušný človek za prácu menej a menej ?

vraj nie sú peniaze....

No peniaze na nezmyselné zákony, opatrenia, zvlášť pre isté etnikum sa nájdu vždy.

Máme veľa šikovných ľudí a ľudí so správnymi názormi - študentov, vedcov, učiteľov, ale aj iných ľudí ktorí celý život pracovali...

škoda že si ich životy vážime menej ako život 14 ročnej matky dvoch detí z osady...

Peter Homza

Peter Homza

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek je najmenej sám sebou, keď hovorí o sebe. Daj mu masku a povie pravdu. (Oscar Wilde) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu