Celebrity alebo "celévriti" ?

Autor: Peter Homza | 22.5.2013 o 15:17 | (upravené 22.5.2013 o 16:10) Karma článku: 10,16 | Prečítané:  1282x

Na obrazovkách úsmev ako z reklamy na zubnú pastu, top postava, oháknutí v najlepších kúskoch z dielne módnych návrhárov. Červnené koberce, botoxy, plastické operácie, limuzíny, večierky, a všetky "módne" výstrelky od výmyslu sveta zabelené v pekne tučnej odmene so zlatým pozlátkom.  Mnohí z nich ešte pred pár rokmi asociáli, osamelé, často nevyrované osobnosti. Pre televízie lákaví jedinci, schopní urobiť pre slávu a peniaze čokoľvek. A tak sa z nudného, fádneho života zrazu ocitajú v centre pozornosti. Televízie z nich urobili tovar, ktorí bude podľa scenára spoľahlivo "baviť národ".

 

Ale po každej show, tam kde už nedovidia kamery a fotoaparáty, ocitajú sa v relácii zvanej "realita", kde často musia čeliť krutým paradoxom.

 

Vyzliekajú sa zo svojich kostýmov a topov a obliekajú sa do "zúfalstva a depresie"

Aj by sa usmiali, ale nedokážu to, lebo si zvykli za úsmev "prijímať odmenu"

Vo svojich "úletoch" hľadajú trocha lásky, a pochopenie zase s "nosom v prášku"...

Médiá sa stali ich domovom, novinári ich rodinou, peniaze a sláva ich pokrmom...

 


 


 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Zakladateľ siete pre deti milionárov: Neukazujú len svoje bohatstvo, ale to, ako žijú

Používať ju môže iba ten, čo má na tisíceurové mesačné členské, pozerať sa ale môže každý, hovorí JURAJ IVAN.

PLUS

Architekt: Niektoré sedačky sú zámerne nepohodlné

Aké zásadné chyby robíme pri zariaďovaní obývačky?

SVET

Zomrel český hudobník Radim Hladík, založil skupinu Blue Effect

Postupne sa prepracoval k vlastnej tvorbe.


Už ste čítali?