reklama

Čaro športu

Čo vidia športovci na tom čo robia ? Podľa mňa šport, nie je len záľuba, alebo profesia, za ktorú dostanem finančnú alebo inú odmenu. Je to predovšetkým životný štýl. Je to o tom, čo chceme dosiahnuť a ako sa k tomu postavíme. Často si úspech vyžaduje obetu od útleho detstva, aby sme si vybudovali kvalitné základy, a vyšplhli sa tak na špičku toho čo robíme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sám som hrával dlhé roky futbal...čo to pre mňa znamenalo ?

Asi len to, že keď som vstupoval na trávnik zabúdol som stále na svoje aktuálne pocity, myšlienky, problémy. Môj tím bol pre mňa mojou rodinou. Sústredil som sa len na hru, a za tých 90 minút na ihrisku som si neraz siahol až na dno svojich síl...a to je úžasný pocit

Ale každý športovec, skôr či neskôr okúsi ako chuť víťazstva, tak aj trpkosť prehry.

"Je to ako s pianom". Biele klávesy predstavujú šťastné okamihy, čierne sú zasa smutné chvíle. Ale obidva typu klávesov hrajú spolu, aby reprodukovali kvalitnú hudbu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak ako nám úspech môže dodať odvahu a silu pokračovať ďalej, tak nám porážka môže dať lekciu, ktorá nás buď zrazí na kolená, alebo nám daruje možnosť začať odznova...

Šport je pre mňa celoživotná cesta a vyjadrenie určitého aktívneho a zdravého postoja k životu. Zažívam v ňom víťazstva, ale aj prehry...

PS: Možno ešte nie si tam, kde by si chcel byť, ale ak dnes preto niečo urobíš, budeš k tomu bližšie než včera...

Peter Homza

Peter Homza

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek je najmenej sám sebou, keď hovorí o sebe. Daj mu masku a povie pravdu. (Oscar Wilde) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu